تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

 دعوت رحمت‌اله بیگدلی از حسن شجاعی علی‌آبادی نماینده سابق ابهر برای مناظره 

 رحمت‌اله بیگدلی، فعال سیاسی اصلاح طلب حسن شجاعی علی‌آبادی نماینده سابق ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس را به مناظره دعوت کرد.

کد خبر: ۱۶۲۲۸۶
۱۸:۵۱ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

 

 دعوت رحمت‌اله بیگدلی از حسن شجاعی علی‌آبادی نماینده سابق ابهر برای مناظره 

دیدارنیوز:  مدتی پیش ماجرای کارت معافیت از خدمت سربازی حسن شجاعی علی‌آبادی نماینده ابهر، خرم‌دره و سلطانيه در مجلس و رئیس سابق کمیسیون اصل ۹۰ تبدیل به سوژه رسانه‌های کشور شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحمت‌اله بیگدلی مدرس حوزه، عضو هیأت علمی دانشگاه و فعال سیاسی اصلاح‌طلب از آقای حسن شجاعی علی‌آبادی رئیس سابق کمیسیون اصل ۹۰ مجلس برای مناظره در باره این موضوع و دو موضوع دیگر دعوت کرده است.

 
متن کامل دعوت بیگدلی به‌شرح زیر است.
 
«اینک که انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان رسیده است و دیگر هیچ‌گونه شبهه‌ سیاسی در دعوت به مناظره وجود ندارد از آقای حسن شجاعی علی‌آبادی نماینده مجلس یازدهم و کاندیدای جبهه مدعی انقلابیگری و اصولگرایی در انتخابات مجلس دوازدهم که علی‌رغم هزینه‌های سنگین انتخاباتی اعم از شام و ناهار و ... موفق به جلب اعتماد مردم نشد در باره موضوعات زیر دعوت به مناظره می‌کنم:
 
۱. عملکرد آقای شجاعی در دوران نمایندگی مجلس بالاخص در کمیسیون اصل ۹۰
 
۲. ماجرای فقدان کارت پایان خدمت یا معافیت دائم او در دوره مجلس یازدهم و ثبت نام او در انتخابات مجلس دوازدهم بدون کارت پایان خدمت یا معافیت دائم در امرداد ماه ۱۴۰۲
 
۳. هزینه‌های سنگین انتخاباتی آقای حسن شجاعی علی‌آبادی در انتخابات مجلس ۱۴۰۲
 
امیدوارم که آقای حسن شجاعی علی‌آبادی برای شفاف‌سازی بدون فرافکنی، آمادگی خود را برای این مناظره اعلام کند.
 
شایان تأمل است که آقای حسن شجاعی علی‌آبادی در اقدامی عجیب، موهون و به‌دور از شأن یک نماینده مجلس به‌خاطر سؤال این‌جانب از ماجرای کارت معافیت ایشان به‌جای پاسخگویی و شفاف‌سازی از من به دادگاه ویژه روحانیت شکایت کرده است!»
 
پایگاه خبری تحلیلی دیدارنیوز برای برگزاری این مناظره اعلام آمادگی می‌کند و منتظر اعلام آمادگی آقای حسن شجاعی علی‌آبادی است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی